CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 17, 2009

SELAMAT HARI RAYA - MAAF ZAHIR & BATIN

Assalamuaikum kepada semua pelajar , di hari yang mulia ini saya dan keluarga ingin mengucap Selamat Hari Raya , Maaf Zahir Batin sekira sepanjang pembelajaran semasa kelas ada yang tersinggung perasaaan , kecik hati dan sebagainya saya pohan kemaafan sempena hari lebaran ini .
Lagu Raya yang menyentuh perasaan saya apabila dengar lagu "Ku pohom restui ayah dan bonda " ia menceritakan betapa penting kedua-dua ibubapa disaat menyambut hari -raya, Bila hari raya sudah tentu pagi raya kita akan mencari ibubapa untuk memohon kemaafan tapi sekira ketiadaan mereka hari raya seakan tidak bereeri lagi, Penting ibubapa di hariraya .. hargai lah mereka sekira ibubapa masih ada tp yang tiada lagi mari ke pusara ibubapa doakan kesejatrannya disisi Allah .
Walaubagaimana pun, Saya mengharap semua pelajar dapat selamat sampai ke destinasi berhari raya dan juga selamat sampai ke KUIM bila habis berhari raya . Kemalangan jalan raya masa hari raya ini semakin meningkat yang menyebabkan hari raya menjadi hari kecelakaan yang menimpa umat islam , Meraka yang membonceng motor dan drive kereta boleh berhati-hati djalan raya .
Saya turut menjemput para pelajar sekiranya ada kelapangan masa boleh datang berhari raya di rumah saya di Kg Lubuk Redan , klu boleh memaklum awal kedatangan pelajar sebab takut saya tiada di rumah beraya di luar melaka.
Saya turut ingin meningatkan bahawa raya jangan lupa belajar dan assignment perlu juga di sempurnankan dan dihantar mengikut dateline yang telah ditetap dan tentukan kerana ia melibatkan markah dan masa depan pelajar semua ,
Sekian ,
Iklas dari
Yuseni Ab Wahab